duminică, 7 noiembrie 2010

Acelash Ft.Kreuzet - Zâmbeşte

....ieii

...ha..vreau doar să ...

vreau doar să zâmbesc...

nimic mai mult

sunt relaxat cântă păsările afară

mugurii vi dansează
în paşi de primăvară

crengile sunt îmbrăcate ca de gală

paharul e plin,tu ieşi de sub dus goală

şi mă seduci parcă ar fi prima oară

atât de dulce îmi serveşti cafeaua amară

iar seara ...ceaiul verde atât de bun

cu putină miere sau un cub de zahăr brun

încui toate greutătile şi inghit cheia

depresia nu mă găseşte a greşit aleea

zâmbeşte cu mine, nu mai pierde timpu

hai te rog, zâmbeşte e atât de simplu



nu are rost să mergi pe drumurile reci

gândeşte`te că într`o zi cu siguranţă pleci

şi singurul lucru pe care`l poţi dobândii

zi de zi e dreptul tău de a zâmbii


azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

vreau doar să stau, să simt

să simt că trăiesc


e o zi frumoasă şi eu sunt relxat

nimic de început, nimic de terminat

e minunat, n`am mai simtit asta de mult

şi nu`mi cere explicaţia, sunt mut

vreau doar să respir, aer curat

vreau doar să cred că totu`i simplu', nimic complicat

vreau doar să întrii in filmul meu,şi să ţi pasu'

ne delectam cu beatul ăsta, asta`i balansu'

ăsta e dansu', văd că l`ai prins

dacă zâmbeşti tot ce`ţi doresti e mai u
şor de atins

şi tre' să fi convins că ăsta nu`i un vis

şi că oricât ar fi de greu' acasă`i paradis



nu are rost să mergi pe drumurile reci

gândeşte`te că într`o zi cu siguranţă pleci

şi singurul lucru pe care`l poţi dobândii

zi de zi e dreptul tău de a zâmbii


azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

vreau doar să stau, să simt

să simt că trăiesc

azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

azi vreau doar să zâmbesc

vreau doar să stau, să simt

să simt că trăiesc...



http://www.trilulilu.ro/foxy93/416218c0087e4b

Un comentariu: