marți, 8 ianuarie 2013

Micul Tomas .


Micul Thomas, cel mai bun elev din clasă o întreabă pe învățătoare dacă poate să-i vorbească după ore. Ea acceptă.
- Ce vrei să-mi zici Thomas?
- Cred că sunt prea inteligent ca să raman în clasa asta, mă plictisesc! Aș vrea să trec direct la Liceu.
Directorul școlii este informat și îl întreabă pe Thomas dacă vrea să treacă niște teste.
Thomas acceptă fară să ezite și testarea începe.
- Să vedem Thomas: 3x4?
- 12
- Și 6x6?
- 36, domnule director.
- Capitala Japoniei?
- Tokio!
Testul continuă înca o jumătate de oră, Thomas nu face nici o greșeală!
La sfârșitul testului, directorul este mulțumit, dar profesoara întreabă dacă poate să-i pună și ea câteva întrebări. Amândoi acceptă.
Profa începe:
- Thomas, vaca are 4 și eu am 2, ce este?
- Picioarele, doamnă.
- Corect, ce găsim în pantaloni tăi și nu găsim în ai mei?
Directorul se miră de întrebare...
- Buzunare, doamnă
- Bine Thomas, unde au femeile părul cel mai cret?
Directorul se pregătește să intervină chiar când Thomas raspunde:
- În Africa, doamnă! raspunde copilul fară să ezite.
- Ce este moale dar cu mâinile unei femei devine tare?
Directorul deschide ochii mari dar înainte să vorbească, Thomas raspunde:
- Oja pt unghii, doamnă.
- Ce au femeile și barbatii în mijlocul picioarelor?
- Genunchi, doamnă!
- Bine, și ce are o femeie măritată mai larg decât una nemăritată?
Directorului nu-i vine să creadă ce aude.
- Patul, doamnă!
- Care parte a corpului meu este des cea mai umedă?
- Limba dumneavoastră, doamnă!
- Ce cuvânt care începe cu litera C... înseamnă ceva care poate să fie umed sau sec și pe care bărbații le place să-l privească?
- Cerul!spune Thomas
Directorul răsuflă ușurat, transpirat și decide să oprească testul și spune:
- Nu o să te trimit la liceu, o să te trimit direct la Universitate! Chiar și eu aș fi picat acest test...

Morala: Cu înaintarea în vârstă devenim perverși

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu